Reviews van deze auteur (0)

Bizar slechte asociale klantenservice

Review over Brandfield

Samsung smartwatch 46mm spec. Edition
Kijk uit wanneer je een smartwatch bij Brandfield koopt. In dit geval de Samsung Smartwatch 46mm.
Volgens Samsung kan je ermee zwemmen.
8 dagen oud horloge in contact geweest met water. Doet niks meer.
Geen garantie, omdat ze claimen stof en spatwaterdicht, terwijl zelfs Samsung aangeeft je kan ermee zwemmen onder bepaalde omstandigheden. Oh ja ik kan hem laten repareren, maar wel eigen kosten. Volgens Samsung zelf zou dit een garantieverhaal moeten zijn, en zeker met een horloge van 8 dagen oud en behandeld zoals beschreven in het meer dan 140 pagina s pdf bestand die Brandfield (en Samsung) geven hoe te gebruiken, waar letterlijk instaat "kan worden gebruikt in ONDIEP water"
Echt,.... jullie zouden een officiële dealer van Samsung zijn. Misschien raadzaam om dan ook in de leer te gaan bij Samsung "Hoe ga ik met klanten en klachten om".
TIP, mensen, rechtstreeks kopen bij Samsung, daar weten ze wat KLANTENSERVICE is en weten ze ook waar ze over praten.
W A T E R D I C H T

Sterke punten
Sterkte punten? GEEN IDEE, HEBBEN ZE DIE? DIT WAS DE EERSTE ERVARING, MAAR OOK GELIJK DE LAATSTE.

Zwakke punten
ZEER SLECHTE KLANTENSERVICE

reacties:

Review: Smartwatch

Zelfde ervaring. Samsung heeft het voor ons opgelost . Ik heb zelf Samsung benaderd en die hebben het gerepareerd/opgelost (garantie). Ik moest van Brandfield het horloge naar hun terugsturen en het zou dan door Samsung gemaakt worden. De kosten moest ikzelf betalen. Nouuuuu wat denk je zelf. Waardeloze klantenservice. Ik koop er nooit meer wat. Misschien is het wat voor jou om MK Nederland te benaderen?