Vreemde verkoop oplichting techniek.
Ze hadden een 30%korting op goud tot 00.00.
Ik wilde iets bestellen maar kreeg een popup "de voorraad is 0".
stond geen uitverkocht of dergelijke bij.
Ik kijk om 00.15 nogmaals nadat de actie afgelopen is en het artikel kan wel in het winkelmandje. Na contact met de klantenservice die absoluut niet behulpzaam zijn kreeg ik alleen te horen dat ze niks kunnen doen en dat ik het enkel voor de actuele prijs kan bestellen.
Niets willen en niets kunnen doen zijn 2 verschillende dingen, en waar een wil is is een weg.
Maar dit bedrijf wil absoluut niet helpen, klantenservice is letterlijk belachelijk sneu.
Ontzettend fijn geadviseerd en geholpen. Trots als een Pauw met een mooie ring voor mijn vrouw naar huis. Dank jullie wel voor de fijne service en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Richard uit Heeswijk-Dinther
Gouden ketting gekocht, was binnen paar maanden gebroken. Laten repareren, kosten gemaakt en vervolgens breekt ketting af zodra ik deze draag. Imiddels 2 jaar verder, waarbij ik de ketting amper draag en 6x heb teruggebracht voor reparatie. Elke keer hetzelfde: 'ja, we kunnen hem opsturen maar de garantie is verlopen." Ja, natuurlijk is de garantie inmiddels verlopen want elke keer als ik hem bracht, werd gezegd dat opsturen ter reparatie enige optie was. En elke keer minstens 3 weken weg. Klantenservice reageert hooghartig, weigert enige medewerking en doet geen enkele moeite het op te lossen. Ik heb de ketting 2 maanden geleden voor de 6e keer laten repareren, daarna in de kast gelegd want geen enkel vertrouwen meer in. Vandaag toch weer geprobeerd, direct weer gebroken en ja hoor 'we kunnen hem opsturen maar verder niets want de garantie is verlopen. Ketting nu weer weggebracht. Schandalig! Volgende stap is de Geschillencommissie. BEZINT EER GE BEGINT en ga naar een kwaliteitsjuwelier. Lucardi is een keten en wil maar 1 ding: geld verdienen. Geen enkel belang bij goede service. Wat een amateurs.
Sterke punten dame in dit filiaal blijft vriendelijk (maar lost niets op)
Ik heb 30-8-2024 twee trouwringen besteld 6 weken later opgehaald en 15-10-2024 zijn we getrouwd. Ik heb dus anderhalve maand de ringen samen met mijn man om. Op mijn ring zitten er al krassen op en die van mijn man lijkt op een ei. De ringen zijn van slechte kwaliteit en dun. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de klantenservice en ben 2 keer in de winkel geweest. De ringen kosten 264,99 en 265,00 euro. Lucardi wil geen oplossing bieden dus ik ben nu getrouwd zonder ringen ik doe ze niet meer om omdat het gewoon rotzooi is.
Als ik dit had geweten was ik niet naar deze winkel gegaan voel me opgelicht verkopen ringen die dezelfde kwaliteit hebben van een lipje waar je een blikje cola mee openmaakt. Een trouwring is om te dragen en niet om in een doosje te doen. Mensen loop alsjeblieft niet naar binnen in deze winkel want Lucardi geeft totaal geen service en ze verkopen rotzooi. Ik ben 550 euro armer en kan weer gaan sparen voor andere ringen.
Die ik bij een echte juwelier ga kopen.
Zwakke punten Slechte service en ze verkopen slechte kwaliteit trouwringen.
De slechtste 'juwelier' ooit. Het zou die naam niet eens mogen dragen, wat een waardeloze klantenservice. Garantie vervalt opeens als er schade is door gebruik. Een peperdure les, maar KOOP HIER NOOIT IETS!
Mega slechte service, artikel wordt niet of veel later geleverd. 0 garantie terwijl er 2 jaar fabrieksgarantie op zit.
Je wordt afgescheept met een flut antwoord.
Bestel hier nooit wat!!!
1 ster is nog te weinig, service, fatsoen en communicatie zijn ze volledig vreemd.
Bij Lucardi Den Bosch (Kerkstraat) twee armbandjes met gravure gekocht. Eén armbandje was voorradig en kon ik na een uur ophalen. Het andere armbandje zou besteld worden en een paar dagen later geleverd worden. De levertijd was heel belangrijk omdat we hiermee een aantal dagen later ons voorgenomen huwelijk aan wilden kondigen. Dit heb ik dan ook benadrukt en mij werd door de winkelmedewerkster verzekerd dat dit geen probleem zou zijn. Dag na genoemde datum nog steeds niks vernomen. Toen ik zelf belde om te informeren kreeg ik te horen dat er die dag geen vracht was gekomen en dit waarschijnlijk de volgende dag zou plaatsvinden. Ik heb opnieuw het belang benadrukt dat ik het de volgende dag kon ophalen en betreffende medewerkster zou een notitie maken om me te bellen als het binnen was. De volgende dag, had ik om 13:30 nog steeds niks gehoord. Ik heb opnieuw zelf gebeld om te informeren en toen kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat het armbandje wel binnen was, maar er die dag niemand aanwezig was die het kon graveren. Betreffende medewerkster kon geen oplossing bedenken. Uiteindelijk heeft ze op mijn suggestie bij het andere filiaal in Den Bosch (Helftheuvel) geïnformeerd of daar iemand het kon graveren (ging overigens ook niet van harte), maar dit was ook niet het geval. Dit betekende dat ik het zelf maar op moest zien te lossen in de zeer beperkte tijd die er nog was voor onze aankondiging later die dag. Nadat ik zelf enkele andere Lucardi filialen had gebeld, bleek er in Oosterhout een medewerkster te zijn die het kon graveren. Uiteindelijk heb ik het armbandje opgehaald (was al betaald), heb ik een uur heen en terug naar Oosterhout moeten rijden en nog een uur moeten wachten op de gravure.
Er worden toezeggingen gedaan die niet waargemaakt worden en er wordt überhaupt niet de moeite genomen om te communiceren en mee te denken over een oplossing, laat staan compensatie. Niemand komt op het idee om tijdig te informeren over de omstandigheden zodat ik een keuze kon maken of zelf een andere oplossing kon zoeken. Veel extra kosten moeten maken (brandstof en 3,5 uur tijd), om maar niet te spreken over het onder tijdsdruk zelf iets op te moeten lossen wat voorkomen had kunnen worden. Verder is de wijze van graveren zeer verschillend van elkaar en laat de kwaliteit zeer te wensen over. Klacht ingediend bij Lucardi maar het enige waar ze mee kunnen komen is dat ze de gravures kunnen vergoeden (2 keer een tientje) of dat ik de (inmiddels vergeven) armbandjes kon retourneren.
Waardeloze winkel zoals bevestigd wordt door de vele negatieve reviews, kan beter snel failliet gaan zodat anderen deze ellende bespaard wordt.
Een ring met drie stenen gekocht van 150 euro
De steen van "robijn" is zeer slecht ik kreeg constant rode vlekken in mijn vinger.
de klantendienst gecontacteerd - zei zeiden de fabrikant heeft de steen geverfd jammer genoeg kunnen we niets meer doen voor jou. Ook naar de winkel geweest maar geen oplossing !!!!!
Stel via WjhatsApp (dat stellen ze voor via hun website) een nette vraag over onderhoud aan mij horloge. Geen enkele reactie. De arrogantie druipt eraf. Was er al voor gewaarschuwd en werd 100% bevestigd.
Kijk zo kan het ook... ik vraag een horloge te graveren (zoals een paar jaar geleden bij een ander horloge). Er gaat wat mis waardoor een letter niet goed geplaatst wordt. Uiteindelijk wordt dit keurig opgelost. Dank hiervoor, dit is service!
Vestiging Ede gevraagd om mijn horloge batterij te vervangen. Medewerkster maakt enorme kras op horloge en geeft zonder iets te zeggen mijn horloge terug zonder batterij te vervangen. Eigen risico zegt ze als ik de schade benoem. Daarna maanden lang geen reactie op klachten via de mail.
Sterke punten Whatsapp nummer beschikbaar
Zwakke punten Beschadiging van Eigendom. Zeer onbeschoft gedrag, geen reactie op klacht email met duidelijke foto's.
Artikelen geretourneerd maar voor meerdere artikelen geen geld terug gekregen. Vele mails naar klantenservice gestuurd. Vaak krijg je geen reactie. Soms komt er dan ineens toch weer een reactie. In deze reactie staat standaard dat je je geld niet terugkrijgt omdat je de artikelen niet hebt geretourneerd.
Uiteindelijk op hun verzoek rechtsformulier ingevuld. Daar kreeg ik weer geen reactie op. Na vele mails uiteindelijk weer een reactie dat ik geen geld terugkrijg omdat ik de artikelen niet geretourneerd heb.
Hoe bewijs je dat je iets hebt teruggestuurd? Je staat machteloos.
Ik heb gezegd dat ik een officiële klacht wil indienen en heb gevraagd naar het e-mailadres van hun klachtenmedewerker/afdeling. Ik kreeg dit keer wel direct een antwoord. Namelijk het algemene e-mail-adres van Lucardi met daarbij de mededeling dat een klacht indienen geen zin heeft omdat ze toch ‘niet gaan afwijken van ons eerdere besluit’.
Na alle negatieve reviews hebben wij iets positiefs te melden. Enige weken geleden heb ik bij het filiaal te Hoofddorp een zilveren ketting ter reparatie aangeboden. De kosten zouden € 20 bedragen. Op enig moment ontving ik een bericht via mijn emailadres dat de totale reparatiekosten € 42 zouden zijn en dat de € 20 slechts een aanbetaling was voor het onderzoek (dit was mij niet verteld). Meteen teruggegaan naar de winkel om aan te geven dat ik hier geen genoegen mee nam. Op dat moment was er niemand aanwezig die beslissingen mocht nemen en heb ik 3 weken gewacht tot dat de assistent storemanager terug was van vakantie. Deze dame heeft ons zeer correct te woord gestaan en begreep dat bij aanname van de reparatie betrokken medewerkster dit niet volgens de richtlijnen van Siebel heeft gedaan en kennelijk niet goed op de hoogte was. Uiteindelijk hebben wij de ketting weer meegenomen en als compensatie bood de assistent storemanager ons een fles bubbels aan. Vervolgens hebben wij de ketting bij een andere juwelier in Hoofddorp ter reparatie aangeboden en vandaag konden wij de ketting ophalen en de kosten bedroegen € 15 !!!!!
Slechte service, oudbollige regels.
Doormiddel van dwaling (verkeerde informatie) in de winkel ben ik tot koop over gegaan. Zat nog te twijfelen. Thuis was het het toch niet. Slecht kwaliteit. Helaas geen geld retour. Wat ze wel suggereerde in de winkel. Ook niet na uitleg bijklantenservice. Kortom koop hier niet! Zijn niet voor de klanten
Waardeloze zaak, heb vanochtend een Michael Kors horloge teruggebracht in Goes waren wat steentjes los gegaan rond het uurwerk, Meneer we kunnen het opsturen voor uw,dat kost u wel 25 euro. Het horloge was 2,5 jaar oud. Wat een bagger horloge. Mensen koop daar niks want service dat kennen ze daar niet. Wat een ballen tent in Goes daar
Vorige week liep ik bij Schaap en Citroen binnen met mijn Tag Heuer om een nieuwe batterij te laten plaatsen. De verkoper zei dat hij het horloge moest opsturen en dat dit "wel 2 maanden" kan duren. Over de kosten zei hij "Zo'n honderd euro". Ik had het idee dat hij me niet wilde helpen. Ik heb mijn horloge bij Schaap en Citroen gekocht en ben nu voor een andere aan het kijken. Deze koop ik dus niet hier. O ja, bij een andere juwelier werd ik wel netjes te woord gestaan en goed geholpen.
Sterke punten Bij de aankoop van mijn horloge netjes geholpen.
Zwakke punten Service, niet echt vriendelijk, bepaalde arrogantie.
2,5 jaar geleden een witgouden ring gekocht met een saffier, een paar maanden geleden is mijn saffier steen eruit gevallen terwijl ik thuis was, overal gezocht maar de steen was niet te vinden. Ontzettend zonde, ik had de ring als verlovingsring gekregen. Ik ben er altijd goed mee omgegaan, voorzichtig geweest. Bij Siebel de ring terug gebracht, ben ik opgebeld met het verhaal; buiten de garantie, maar ik kon hem laten maken voor wel 372 euro! Dat gaat nergens over, na 2,5 jaar is de ring stuk, net na de 2 jaar garantie, en komen ze me totaal niet tegemoet met de prijs. Wat nog stommer is, dit bedrag is precies hoeveel de ring nu kost bij siebel! Ze willen me hetzelfde prul nogmaals verkopen. De ring zou levenslang mee moeten gaan, daar moest ik me geen zorgen over maken, aldus de verkoopster bij aankoop. Nou niet dus. Ik ben zeer ontevreden, en ik kom daar niet meer. Ik laat me ring ergens anders maken, siebel krijgt mijn geld niet meer
4 weken geleden op 5 juli horloge weggebracht naar het filiaal van Lucardi in Tiel. Nu 02 augustus nog steeds niks terug contact gehad met de manager van deze winkel en gevraagd hoe het ermee zit. Antwoord het is vakantietijd ga maandag wel even bellen met het hoofdkantoor om te vragen waar het blijft en als het dan meezit is het donderdag pas binnen. Voel me zwaar belazerd door deze winkel jammer dat ik ooit wat gekocht heb daar toen mijn vrouw terug ging in het begin over het punt dat haar horloge niet meer water dicht was door hun toedoen kreeg ze te horen van het personeel ja dan moet U maar een duurder horloge kopen en jammer die hebben wij hier niet. Dus zo klantvriendelijk zijn ze niet. Ik hoop dat het horloge een keer terug komt maar heb er weinig vertrouwen in met zo'n manager en personeel.
Sterke punten Niks
Zwakke punten Dat ze in gebreken blijven stuur mail naar hoofdkantoor en krijg geen antwoord terug van de klantenservice
Overal staat geschreven dat als je voor 22.00 uur bestelt de bezorging de volgende dag is maar dat is een leugen en contact word onmogelijk gemaakt !
Eerste keer dat ik hier iets heb besteld en gelijk de laatste!!
Nog geen 6 maanden geleden een horloge gekocht bin dir kansloze bedrijf. Horloge is in de 6 maanden al drie keer opgestuurd en meer dan 3,5 maand weg geweest. Nu is die weer kapot maar ze zeggen alleen maar we moeten hem weer opsturen. Echt nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Geef hier geen geld uit want ze helpen je niet wanneer ze het geld hebben. Te slecht voor worden dit bedrijf
Het staat hier al vol met negatieve reviews. Maar wij zijn opgelicht door Lucardi. Mijn vrouw heeft als cadeau een armbandje gekocht voor mij, en deze was te klein. Dit gemeld bij de winkel, maar er zat schade op het artikel volgens de verkoopster dus het kon niet meer ingenomen worden. Het is hooguit 2 minuten uit het doosje geweest en de deukjes en slijtage sporen die werden getoond kunnen simpelweg niet zijn van de 4 dagen dat het in mijn bezit is geweest. Het artikel is dus verkocht met schade en dit is mijn vrouw bij de aankoop niet opgevallen. Je verwacht dat een winkel, zeker een juwelier, zijn artikelen in goede staat verkoopt. Klantenservice heeft mij aangehoord maar willen geen service verlenen. Wij hebben het aankoopbedrag van dit sierraad dus in de prullenbak gegooid, en ik raad iedereen aan goed je sierraad bij aankoop te controleren. Ik raad daarnaast ook aan deze winkels (en webshop) links te laten liggen, hun klantenservice vind de tevredenheid van hun klanten niet belangrijk.
Sterke punten Vriendelijk contact
Zwakke punten Het vriendelijke contact is waardeloos en de klantenservice verleent geen service.
Belachelijke service. Of eigenlijk, geen service. Mijn aangekochte zilveren ring was binnen 6 maanden al kapot. Ik ben er heel zuinig op, maar toch is er een steentje uit gevallen. Aangeklopt hij de winkel, maar 0 service. Contact gezocht met de klantenservice, weer de deur in je gezicht. Of ik het wil laten repareren op eigen kosten. Het excuus is dat er 3 maanden garantie zit op zilver, dus blijkbaar is het heel normaal dat je binnen 6 maanden je aankoop wel in de prullenbak kunt gooien.
Op 10 februari 2024 heb ik, na lang sparen, oorbellen gekocht bij Siebel uit de serie “diamonds by siebel” (type: Geelgouden oorhangers klaver met zwarte diamanten E159-35701-B-BDI-Y). Ik adviseer ieder om deze aankoop niet te doen! Na een kleine twee maanden ben ik één van de diamanten hangers verloren, na normaal gebruik en het opbergen in mijn sieradenkistje (zodra ik thuis kwam). Na beoordeling van de Siebel Goudsmit (wat zo’n slordige 3 weken geduurd heeft, en waar ik zelf achteraan moest bellen) krijg ik te horen dat de oorbel gebroken is en niet vergoed word. Wat een shit kwaliteit! IJburg spijt van de koop van dit model en bovenal dat ik bij een commerciële dozenschuiver deze aankoop heb gedaan, met geen klantgericht. Ik had bij een gerenommeerde juwelier moeten binnenstappen voor customer service. Ik ben zeer teleurgesteld en bovenal zeer verdrietig omdat dit mij zoveel geld gekost heeft en ik kan niet genieten van mijn product.
Zwakke punten Dozenschuivers, geen maatwerk (klantenservice)
Vreemde verkooptechniek
Review over LucardiVreemde verkoop oplichting techniek.
Ze hadden een 30%korting op goud tot 00.00.
Ik wilde iets bestellen maar kreeg een popup "de voorraad is 0".
stond geen uitverkocht of dergelijke bij.
Ik kijk om 00.15 nogmaals nadat de actie afgelopen is en het artikel kan wel in het winkelmandje. Na contact met de klantenservice die absoluut niet behulpzaam zijn kreeg ik alleen te horen dat ze niks kunnen doen en dat ik het enkel voor de actuele prijs kan bestellen.
Niets willen en niets kunnen doen zijn 2 verschillende dingen, en waar een wil is is een weg.
Maar dit bedrijf wil absoluut niet helpen, klantenservice is letterlijk belachelijk sneu.
Sterke punten
niet aanwezig
Zwakke punten
ken je een bijbel van schrijven...
Fijn en betrouwbaar adres
Review over Juwelier Ton van GrinsvenOntzettend fijn geadviseerd en geholpen. Trots als een Pauw met een mooie ring voor mijn vrouw naar huis. Dank jullie wel voor de fijne service en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Richard uit Heeswijk-Dinther
Sterke punten
Meedenken
Slechte service, slechte kwali
Review over LucardiGouden ketting gekocht, was binnen paar maanden gebroken. Laten repareren, kosten gemaakt en vervolgens breekt ketting af zodra ik deze draag. Imiddels 2 jaar verder, waarbij ik de ketting amper draag en 6x heb teruggebracht voor reparatie. Elke keer hetzelfde: 'ja, we kunnen hem opsturen maar de garantie is verlopen." Ja, natuurlijk is de garantie inmiddels verlopen want elke keer als ik hem bracht, werd gezegd dat opsturen ter reparatie enige optie was. En elke keer minstens 3 weken weg. Klantenservice reageert hooghartig, weigert enige medewerking en doet geen enkele moeite het op te lossen. Ik heb de ketting 2 maanden geleden voor de 6e keer laten repareren, daarna in de kast gelegd want geen enkel vertrouwen meer in. Vandaag toch weer geprobeerd, direct weer gebroken en ja hoor 'we kunnen hem opsturen maar verder niets want de garantie is verlopen. Ketting nu weer weggebracht. Schandalig! Volgende stap is de Geschillencommissie. BEZINT EER GE BEGINT en ga naar een kwaliteitsjuwelier. Lucardi is een keten en wil maar 1 ding: geld verdienen. Geen enkel belang bij goede service. Wat een amateurs.
Sterke punten
dame in dit filiaal blijft vriendelijk (maar lost niets op)
Zwakke punten
service, kwaliteit
Nul sterren voel me belazerd.
Review over LucardiIk heb 30-8-2024 twee trouwringen besteld 6 weken later opgehaald en 15-10-2024 zijn we getrouwd. Ik heb dus anderhalve maand de ringen samen met mijn man om. Op mijn ring zitten er al krassen op en die van mijn man lijkt op een ei. De ringen zijn van slechte kwaliteit en dun. Ik heb inmiddels contact opgenomen met de klantenservice en ben 2 keer in de winkel geweest. De ringen kosten 264,99 en 265,00 euro. Lucardi wil geen oplossing bieden dus ik ben nu getrouwd zonder ringen ik doe ze niet meer om omdat het gewoon rotzooi is.
Als ik dit had geweten was ik niet naar deze winkel gegaan voel me opgelicht verkopen ringen die dezelfde kwaliteit hebben van een lipje waar je een blikje cola mee openmaakt. Een trouwring is om te dragen en niet om in een doosje te doen. Mensen loop alsjeblieft niet naar binnen in deze winkel want Lucardi geeft totaal geen service en ze verkopen rotzooi. Ik ben 550 euro armer en kan weer gaan sparen voor andere ringen.
Die ik bij een echte juwelier ga kopen.
Zwakke punten
Slechte service en ze verkopen slechte kwaliteit trouwringen.
Waardeloze juwelier
Review over LucardiDe slechtste 'juwelier' ooit. Het zou die naam niet eens mogen dragen, wat een waardeloze klantenservice. Garantie vervalt opeens als er schade is door gebruik. Een peperdure les, maar KOOP HIER NOOIT IETS!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
waardeloze service\\r\\nvalse garantie belofte
Slechte services
Review over BrandfieldMega slechte service, artikel wordt niet of veel later geleverd. 0 garantie terwijl er 2 jaar fabrieksgarantie op zit.
Je wordt afgescheept met een flut antwoord.
Bestel hier nooit wat!!!
Zwakke punten
Slechte services
1 ster is nog te weinig
Review over Lucardi1 ster is nog te weinig, service, fatsoen en communicatie zijn ze volledig vreemd.
Bij Lucardi Den Bosch (Kerkstraat) twee armbandjes met gravure gekocht. Eén armbandje was voorradig en kon ik na een uur ophalen. Het andere armbandje zou besteld worden en een paar dagen later geleverd worden. De levertijd was heel belangrijk omdat we hiermee een aantal dagen later ons voorgenomen huwelijk aan wilden kondigen. Dit heb ik dan ook benadrukt en mij werd door de winkelmedewerkster verzekerd dat dit geen probleem zou zijn. Dag na genoemde datum nog steeds niks vernomen. Toen ik zelf belde om te informeren kreeg ik te horen dat er die dag geen vracht was gekomen en dit waarschijnlijk de volgende dag zou plaatsvinden. Ik heb opnieuw het belang benadrukt dat ik het de volgende dag kon ophalen en betreffende medewerkster zou een notitie maken om me te bellen als het binnen was. De volgende dag, had ik om 13:30 nog steeds niks gehoord. Ik heb opnieuw zelf gebeld om te informeren en toen kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat het armbandje wel binnen was, maar er die dag niemand aanwezig was die het kon graveren. Betreffende medewerkster kon geen oplossing bedenken. Uiteindelijk heeft ze op mijn suggestie bij het andere filiaal in Den Bosch (Helftheuvel) geïnformeerd of daar iemand het kon graveren (ging overigens ook niet van harte), maar dit was ook niet het geval. Dit betekende dat ik het zelf maar op moest zien te lossen in de zeer beperkte tijd die er nog was voor onze aankondiging later die dag. Nadat ik zelf enkele andere Lucardi filialen had gebeld, bleek er in Oosterhout een medewerkster te zijn die het kon graveren. Uiteindelijk heb ik het armbandje opgehaald (was al betaald), heb ik een uur heen en terug naar Oosterhout moeten rijden en nog een uur moeten wachten op de gravure.
Er worden toezeggingen gedaan die niet waargemaakt worden en er wordt überhaupt niet de moeite genomen om te communiceren en mee te denken over een oplossing, laat staan compensatie. Niemand komt op het idee om tijdig te informeren over de omstandigheden zodat ik een keuze kon maken of zelf een andere oplossing kon zoeken. Veel extra kosten moeten maken (brandstof en 3,5 uur tijd), om maar niet te spreken over het onder tijdsdruk zelf iets op te moeten lossen wat voorkomen had kunnen worden. Verder is de wijze van graveren zeer verschillend van elkaar en laat de kwaliteit zeer te wensen over. Klacht ingediend bij Lucardi maar het enige waar ze mee kunnen komen is dat ze de gravures kunnen vergoeden (2 keer een tientje) of dat ik de (inmiddels vergeven) armbandjes kon retourneren.
Waardeloze winkel zoals bevestigd wordt door de vele negatieve reviews, kan beter snel failliet gaan zodat anderen deze ellende bespaard wordt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie boven
ring
Review over Siebel JuweliersEen ring met drie stenen gekocht van 150 euro
De steen van "robijn" is zeer slecht ik kreeg constant rode vlekken in mijn vinger.
de klantendienst gecontacteerd - zei zeiden de fabrikant heeft de steen geverfd jammer genoeg kunnen we niets meer doen voor jou. Ook naar de winkel geweest maar geen oplossing !!!!!
Slechte ervaring
Review over Schaap en CitroenStel via WjhatsApp (dat stellen ze voor via hun website) een nette vraag over onderhoud aan mij horloge. Geen enkele reactie. De arrogantie druipt eraf. Was er al voor gewaarschuwd en werd 100% bevestigd.
Fantastische service
Review over Van Velthoven JuweliersKijk zo kan het ook... ik vraag een horloge te graveren (zoals een paar jaar geleden bij een ander horloge). Er gaat wat mis waardoor een letter niet goed geplaatst wordt. Uiteindelijk wordt dit keurig opgelost. Dank hiervoor, dit is service!
Sterke punten
Keurige service, nette communicatie
Beschadiging + Slechte service
Review over LucardiVestiging Ede gevraagd om mijn horloge batterij te vervangen. Medewerkster maakt enorme kras op horloge en geeft zonder iets te zeggen mijn horloge terug zonder batterij te vervangen. Eigen risico zegt ze als ik de schade benoem. Daarna maanden lang geen reactie op klachten via de mail.
Sterke punten
Whatsapp nummer beschikbaar
Zwakke punten
Beschadiging van Eigendom. Zeer onbeschoft gedrag, geen reactie op klacht email met duidelijke foto's.
Bezint eer ge begint…
Review over LucardiArtikelen geretourneerd maar voor meerdere artikelen geen geld terug gekregen. Vele mails naar klantenservice gestuurd. Vaak krijg je geen reactie. Soms komt er dan ineens toch weer een reactie. In deze reactie staat standaard dat je je geld niet terugkrijgt omdat je de artikelen niet hebt geretourneerd.
Uiteindelijk op hun verzoek rechtsformulier ingevuld. Daar kreeg ik weer geen reactie op. Na vele mails uiteindelijk weer een reactie dat ik geen geld terugkrijg omdat ik de artikelen niet geretourneerd heb.
Hoe bewijs je dat je iets hebt teruggestuurd? Je staat machteloos.
Ik heb gezegd dat ik een officiële klacht wil indienen en heb gevraagd naar het e-mailadres van hun klachtenmedewerker/afdeling. Ik kreeg dit keer wel direct een antwoord. Namelijk het algemene e-mail-adres van Lucardi met daarbij de mededeling dat een klacht indienen geen zin heeft omdat ze toch ‘niet gaan afwijken van ons eerdere besluit’.
Buitengewoon goede service
Review over Siebel JuweliersNa alle negatieve reviews hebben wij iets positiefs te melden. Enige weken geleden heb ik bij het filiaal te Hoofddorp een zilveren ketting ter reparatie aangeboden. De kosten zouden € 20 bedragen. Op enig moment ontving ik een bericht via mijn emailadres dat de totale reparatiekosten € 42 zouden zijn en dat de € 20 slechts een aanbetaling was voor het onderzoek (dit was mij niet verteld). Meteen teruggegaan naar de winkel om aan te geven dat ik hier geen genoegen mee nam. Op dat moment was er niemand aanwezig die beslissingen mocht nemen en heb ik 3 weken gewacht tot dat de assistent storemanager terug was van vakantie. Deze dame heeft ons zeer correct te woord gestaan en begreep dat bij aanname van de reparatie betrokken medewerkster dit niet volgens de richtlijnen van Siebel heeft gedaan en kennelijk niet goed op de hoogte was. Uiteindelijk hebben wij de ketting weer meegenomen en als compensatie bood de assistent storemanager ons een fles bubbels aan. Vervolgens hebben wij de ketting bij een andere juwelier in Hoofddorp ter reparatie aangeboden en vandaag konden wij de ketting ophalen en de kosten bedroegen € 15 !!!!!
30 euro
Review over BrandfieldOorbellen gekocht voor 159 euro.
2 dagen later waren ze 127,20.
Restitutie niet mogelijk, heel star en ik koop er nooit meer iets.
Sterke punten
Snelle levering
Zwakke punten
Zie review
Slechte service
Review over Siebel JuweliersSlechte service, oudbollige regels.
Doormiddel van dwaling (verkeerde informatie) in de winkel ben ik tot koop over gegaan. Zat nog te twijfelen. Thuis was het het toch niet. Slecht kwaliteit. Helaas geen geld retour. Wat ze wel suggereerde in de winkel. Ook niet na uitleg bijklantenservice. Kortom koop hier niet! Zijn niet voor de klanten
Zwakke punten
Service
Slechte service
Review over Siebel JuweliersWaardeloze zaak, heb vanochtend een Michael Kors horloge teruggebracht in Goes waren wat steentjes los gegaan rond het uurwerk, Meneer we kunnen het opsturen voor uw,dat kost u wel 25 euro. Het horloge was 2,5 jaar oud. Wat een bagger horloge. Mensen koop daar niks want service dat kennen ze daar niet. Wat een ballen tent in Goes daar
Zwakke punten
Slechte service
Kom hier niet meer.
Review over Schaap en CitroenVorige week liep ik bij Schaap en Citroen binnen met mijn Tag Heuer om een nieuwe batterij te laten plaatsen. De verkoper zei dat hij het horloge moest opsturen en dat dit "wel 2 maanden" kan duren. Over de kosten zei hij "Zo'n honderd euro". Ik had het idee dat hij me niet wilde helpen. Ik heb mijn horloge bij Schaap en Citroen gekocht en ben nu voor een andere aan het kijken. Deze koop ik dus niet hier. O ja, bij een andere juwelier werd ik wel netjes te woord gestaan en goed geholpen.
Sterke punten
Bij de aankoop van mijn horloge netjes geholpen.
Zwakke punten
Service, niet echt vriendelijk, bepaalde arrogantie.
Ring na 2,5 jaar al kapot
Review over Siebel Juweliers2,5 jaar geleden een witgouden ring gekocht met een saffier, een paar maanden geleden is mijn saffier steen eruit gevallen terwijl ik thuis was, overal gezocht maar de steen was niet te vinden. Ontzettend zonde, ik had de ring als verlovingsring gekregen. Ik ben er altijd goed mee omgegaan, voorzichtig geweest. Bij Siebel de ring terug gebracht, ben ik opgebeld met het verhaal; buiten de garantie, maar ik kon hem laten maken voor wel 372 euro! Dat gaat nergens over, na 2,5 jaar is de ring stuk, net na de 2 jaar garantie, en komen ze me totaal niet tegemoet met de prijs. Wat nog stommer is, dit bedrag is precies hoeveel de ring nu kost bij siebel! Ze willen me hetzelfde prul nogmaals verkopen. De ring zou levenslang mee moeten gaan, daar moest ik me geen zorgen over maken, aldus de verkoopster bij aankoop. Nou niet dus. Ik ben zeer ontevreden, en ik kom daar niet meer. Ik laat me ring ergens anders maken, siebel krijgt mijn geld niet meer
Lang wachten op drogen van hor
Review over Lucardi4 weken geleden op 5 juli horloge weggebracht naar het filiaal van Lucardi in Tiel. Nu 02 augustus nog steeds niks terug contact gehad met de manager van deze winkel en gevraagd hoe het ermee zit. Antwoord het is vakantietijd ga maandag wel even bellen met het hoofdkantoor om te vragen waar het blijft en als het dan meezit is het donderdag pas binnen. Voel me zwaar belazerd door deze winkel jammer dat ik ooit wat gekocht heb daar toen mijn vrouw terug ging in het begin over het punt dat haar horloge niet meer water dicht was door hun toedoen kreeg ze te horen van het personeel ja dan moet U maar een duurder horloge kopen en jammer die hebben wij hier niet. Dus zo klantvriendelijk zijn ze niet. Ik hoop dat het horloge een keer terug komt maar heb er weinig vertrouwen in met zo'n manager en personeel.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Dat ze in gebreken blijven stuur mail naar hoofdkantoor en krijg geen antwoord terug van de klantenservice
Waardeloos
Review over LucardiOveral staat geschreven dat als je voor 22.00 uur bestelt de bezorging de volgende dag is maar dat is een leugen en contact word onmogelijk gemaakt !
Eerste keer dat ik hier iets heb besteld en gelijk de laatste!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
teveel
Bedrijf dat het word service n
Review over Siebel JuweliersNog geen 6 maanden geleden een horloge gekocht bin dir kansloze bedrijf. Horloge is in de 6 maanden al drie keer opgestuurd en meer dan 3,5 maand weg geweest. Nu is die weer kapot maar ze zeggen alleen maar we moeten hem weer opsturen. Echt nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Geef hier geen geld uit want ze helpen je niet wanneer ze het geld hebben. Te slecht voor worden dit bedrijf
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Gebrek aan service en oersoneel
verschrikkelijk personeel
Review over LucardiLucardie breda, verschrikkelijk onbeschoft personeel, en de bedrijfslijdster gedraagt zich alsof ze praat tegen een kleuter.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
teveel
Opgelicht
Review over LucardiHet staat hier al vol met negatieve reviews. Maar wij zijn opgelicht door Lucardi. Mijn vrouw heeft als cadeau een armbandje gekocht voor mij, en deze was te klein. Dit gemeld bij de winkel, maar er zat schade op het artikel volgens de verkoopster dus het kon niet meer ingenomen worden. Het is hooguit 2 minuten uit het doosje geweest en de deukjes en slijtage sporen die werden getoond kunnen simpelweg niet zijn van de 4 dagen dat het in mijn bezit is geweest. Het artikel is dus verkocht met schade en dit is mijn vrouw bij de aankoop niet opgevallen. Je verwacht dat een winkel, zeker een juwelier, zijn artikelen in goede staat verkoopt. Klantenservice heeft mij aangehoord maar willen geen service verlenen. Wij hebben het aankoopbedrag van dit sierraad dus in de prullenbak gegooid, en ik raad iedereen aan goed je sierraad bij aankoop te controleren. Ik raad daarnaast ook aan deze winkels (en webshop) links te laten liggen, hun klantenservice vind de tevredenheid van hun klanten niet belangrijk.
Sterke punten
Vriendelijk contact
Zwakke punten
Het vriendelijke contact is waardeloos en de klantenservice verleent geen service.
Belachelijke service
Review over LucardiBelachelijke service. Of eigenlijk, geen service. Mijn aangekochte zilveren ring was binnen 6 maanden al kapot. Ik ben er heel zuinig op, maar toch is er een steentje uit gevallen. Aangeklopt hij de winkel, maar 0 service. Contact gezocht met de klantenservice, weer de deur in je gezicht. Of ik het wil laten repareren op eigen kosten. Het excuus is dat er 3 maanden garantie zit op zilver, dus blijkbaar is het heel normaal dat je binnen 6 maanden je aankoop wel in de prullenbak kunt gooien.
Slechte kwaliteit Siebel
Review over Siebel JuweliersOp 10 februari 2024 heb ik, na lang sparen, oorbellen gekocht bij Siebel uit de serie “diamonds by siebel” (type: Geelgouden oorhangers klaver met zwarte diamanten E159-35701-B-BDI-Y). Ik adviseer ieder om deze aankoop niet te doen! Na een kleine twee maanden ben ik één van de diamanten hangers verloren, na normaal gebruik en het opbergen in mijn sieradenkistje (zodra ik thuis kwam). Na beoordeling van de Siebel Goudsmit (wat zo’n slordige 3 weken geduurd heeft, en waar ik zelf achteraan moest bellen) krijg ik te horen dat de oorbel gebroken is en niet vergoed word. Wat een shit kwaliteit! IJburg spijt van de koop van dit model en bovenal dat ik bij een commerciële dozenschuiver deze aankoop heb gedaan, met geen klantgericht. Ik had bij een gerenommeerde juwelier moeten binnenstappen voor customer service. Ik ben zeer teleurgesteld en bovenal zeer verdrietig omdat dit mij zoveel geld gekost heeft en ik kan niet genieten van mijn product.
Zwakke punten
Dozenschuivers, geen maatwerk (klantenservice)