Artikelen geretourneerd maar voor meerdere artikelen geen geld terug gekregen. Vele mails naar klantenservice gestuurd. Vaak krijg je geen reactie. Soms komt er dan ineens toch weer een reactie. In deze reactie staat standaard dat je je geld niet terugkrijgt omdat je de artikelen niet hebt geretourneerd.
Uiteindelijk op hun verzoek rechtsformulier ingevuld. Daar kreeg ik weer geen reactie op. Na vele mails uiteindelijk weer een reactie dat ik geen geld terugkrijg omdat ik de artikelen niet geretourneerd heb.
Hoe bewijs je dat je iets hebt teruggestuurd? Je staat machteloos.
Ik heb gezegd dat ik een officiële klacht wil indienen en heb gevraagd naar het e-mailadres van hun klachtenmedewerker/afdeling. Ik kreeg dit keer wel direct een antwoord. Namelijk het algemene e-mail-adres van Lucardi met daarbij de mededeling dat een klacht indienen geen zin heeft omdat ze toch ‘niet gaan afwijken van ons eerdere besluit’.