Als toonaangevende juwelier biedt Schaap en Citroen een uitgebreide collectie juwelen en horloges van wereldfaam. Prestigieuze horlogemerken als Rolex, Patek Philippe, Hublot, Cartier, Officine Panerai, Omega, Breitling en Jaeger-LeCoultre maken deel uit van het indrukwekkende aanbod.
Daarnaast is er een keur aan exclusieve juwelenmerken te bezichtigen; van klassieke collecties als Chopard tot aan het meer moderne design van Italiaanse topmerken als Pomellato en Oromalia. Hiernaast heeft Schaap en Citroen natuurlijk haar eigen Highlights Collectie, met ontwerpen die onder eigen signatuur zijn vervaardigd.
Juweliers
Ik heb een Cartier Tank Must horloge bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch gekocht. Het was een super ontvangst in de winkel.
Ik ben erg fijn geholpen door Peter Kolkman. Hij nam uitgebreid de tijd voor je om alles te vertellen over het Cartier horloge, zonder dat je de druk om te kopen daarbij voelde.
Peter is super klantvriendelijk, enthousiast ,oprecht en welgemeend in zijn communicatie. Je ziet dat hij zijn vak goed verstaat en er plezier in heeft.
Het horloge kopen was een hele beleving met een kopje koffie en een glaasje champagne erbij.
Ik kreeg ook nog een flesje champagne Veuve Cliequot mee naar huis voor mijn verjaardag die er binnenkort aan zit te komen.
Ik kan iedereen de vestiging Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch aanraden voor de klantgerichtheid, service, beleving en de wijze van vakmanschap. Ik kom zeker terug bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch.
Dankjewel Peter Kolkman!
Daar kan het personeel van de Cartier Winkels in Amsterdam nog heel veel van leren!
Sterke punten Klantgericht, eerlijk advies en een hele beleving
Met een online gekochte Rolex Milgauss naar Schaap en Citroen in Maastricht gegaan om de band op maat te laten maken. Zeer correct ontvangen en (kostenloos) geholpen, zelfs nog een complete uitleg over het horloge erbij gekregen. Kortom, super service! En de koffie was lekker!
Sterke punten Zeer correcte ontvangst
Uitgebreide service
Vriendelijke en deskundige medewerkers
Het kopen van een sieraad gaat niet over 1 nacht ijs. We zijn zo fijn geholpen. Zonder dat je de druk voelt iets te moeten. De fijne uitleg, het geduld, de ruimte om na te denken en duidelijkheid maken het kopen van een sieraad echt een beleving. Waarin je in Den Bosch in een warm bad terecht komt. Het personeel is toegankelijk vriendelijk en oprecht. Mooi is mooi , en minder is minder. Ik raad echt iedereen die een mooie sieraad/horloge wilt aanschaffen/ zoekt, naar deze vestiging te gaan. Ik heb eerder bij andere gerenommeerde juweliers gekocht, maar hier gaan ze echt een stapje verder! Erg tevreden klant die zeker terug komt!
Ik heb iets gekocht bij Schaap en Citroen wat ik al erg lang wilde. Daarbij ben ik enorm goed geholpen door Rachida Chraou. Ze was super klantvriendelijk en voelde me echt super fijn bij de aankoop en de klantvriendelijkheid was erg fijn. Bij binnenkomst werd me gelijk gevraagd of ik wat wilde drinken en ze nam echt de tijd voor mij. Enorm blij mee! Zal nergens anders meer naartoe gaan, super fijne winkel voor je sieraden.
Mijn vrouw had een droom en dat was een Rolex om haar pols de datejust 31mm met champagne plaat en diamanten en goud/oystersteel, uiteraard op Rolex.com haar configuratie gemaakt.
Op naar De Rolexstore in Rotterdam, we hadden vakantie dus alle tijd om een mooie uit te zoeken en te bestellen.
Aangekomen in de Rolexstore eerst een uitbrander gekregen van de beveiligster die op een indringende toon zei "u moet van de deur afblijven meneer, die gaat automatisch open"!
Oke,oke rustig aan hoor mevrouw, dat staat nergens....
De ontvangst van een wat oudere dame ging goed en netjes, behalve dat ze even onze kleding scande bij binnenkomst, van boven naar beneden....(dat had ik gelijk in de gaten), maar dat geheel terzijde.
Plaats genomen, en wat modellen bekeken en merkte dat mevrouw erg ongeïnteresseerd over kwam, gelukkig hadden we ons goed voorbereid, en wisten al het een en het ander over de mogelijkheden.
Het model wat mijn vrouw graag wilde hebben hadden ze op het moment niet, wel in een filiaal, gezien wij toch vakantie hadden wilde ze dat wel voor ons over laten komen, erg vriendelijk overigens.
Graag was het antwoord van mijn vrouw, en spraken af dat we gebeld werden als hij binnen was.
U raad het al...nooit meer wat van gehoord, dat gaf zo een raar gevoel dat mijn vrouw er ook een beetje klaar mee was, dat je voor dik 12k een horloge komt kopen en zo behandeld wordt. Afin,
we verlieten de winkel met het geld nog in de zak en een raar gevoel, vooral mijn vrouw.
Voor haar hoefde het niet meer, dan maar weer een Breitling. Is dit nu een premium winkel? Bij Nespresso wordt je beter geholpen.
Een jaar later begon het toch weer een beetje te kriebelen en via een collega van mij met de zelfde ervaring in Rotterdam op zijn advies maar eens een afspraak in Amsterdam gemaakt, bij Damiaan van Dijk. Hij had zijn Rolex bij hem besteld en was prima geholpen.
Wij er naar toe en inderdaad, keurig geholpen door Damiaan en haar keuze kunnen maken en een prachtige Rolex voor mijn vrouw besteld.
Alleen 6 maanden levertijd, nou dat had ik inmiddels begrepen, en was geen probleem.
Ook de communicatie met Damiaan tijdens het informeren van de levering verliep uitstekend en soepel, net zo vriendelijk en professioneel als bij de aankoop.
(behalve een keer dat ik na 6 maanden naar de Rolexstore in Adam belde en vroeg naar de bestel status, toen kon de persoon (niet Damiaan) zonder mijn naam en type klokje te vragen al gelijk zeggen nee hoor die is er nog niet, kan nog maanden duren)…heel apart.
Kortom na 8 maanden het horloge was binnen, en we konden de volgende dag hem al komen ophalen, helaas niet bij Damiaan, maar bij zijn collega Emile Vis, Keurige ontvangst, en een zeer prettig persoon, een echte gastheer, ik mocht zelfs een Rolex Submariner passen, maar helaas niet kopen....
Vertelde uitgebreid over het horloge en legde alles haarfijn uit, ja daar krijg je echt een premium gevoel van, flesje champagne erbij erg leuk.
Mijn vrouw blij, ik blij.
Beste Schaap & Citroen, deze 2 kerels zijn vakmensen! koester die, het zijn dit soort enthousiaste gastheren die je winkel maken, of breken….Er komt een tijd je je klant broodnodig hebt.
Sterke punten Ze hebben personeel die het snappen dat ze in een Rolex store werken.
Zwakke punten Ze hebben ook personeel die het niet snappen dat ze in een Rolex store werken.
Super geholpen door dhr van Osch & zijn collega Sam . Zeer klantgericht , oprecht moeite doen om mee te denken en de aankoop van een item tot een feestje te maken .
Sterke punten Klantgericht , eerlijk advies , relatiemanagement en aftersales . Service op maat bij reparaties en meedenken met klant .
Afhandeling probleem van opgestuurd horloge (niet bij Schaap en Citroën gekocht, wel door hen opgestuurd) met de fabriek in Zwitserland heeft erg lang geduurd. Maar de afhandeling van deze perikelen van een dus niet bij hen gekocht artikel was in één woord, geweldig.
Een horloge online gekocht, en deze kon dezelfde dag in overleg met de klant geleverd worden aan huis. I.v.b met Corona was het helaas niet mogelijkheid om het binnen af te handelen. Maar onlangs alle maatregelen waren beide medewerkers goed voorbereid, en heeft de overdracht goed plaatsgevonden. Als kleinigheidje kreeg ik een fles champagne van ze, maar helaas heb ik deze terug meegegeven i.v.b met het niet nuttigen van alcohol. De volgende dag heb ik ze telefonisch benaderd i.v.b met wat aanpassingen. Ik kon hier de volgende dag voor langskomen op afspraak. Goede service, snelle afhandeling en de klantvriendelijkheid was goed.
Na in de eerste instantie een beetje teleurgesteld te zijn omdat er een paar dingen niet helemaal naar mijn zin gingen met de reparatie van mijn panerai la bomba azul? Ben ik na een coulance regeling helemaal om. De dame (patricia)die het in behandeling nam heeft mijn negatieve ervaring tot een super positief einde gebracht.
Chapeu zo zouden alle retailers moeten zijn.
Ik blijf zeker klant.
Sterke punten Behulpzaam,netjes en een perfecte aftersales.
2 weken terug zaterdags bij schaap citroen Utrecht horloge gekocht aangegeven dat deze geschikt moet zijn om mee te zwemmen, de verkoopster nam veel tijd voor ons en onze kleinste dochter was er bij aanwezig welke werd voorzien van limonade. Uiteindelijk horloge uitgezocht, kwam er naar 2 dagen achter toen ik zat te lezen op de site (horloge nog niet gedragen is voor mijn verjaardag welke pas week later dan de koop is) dat deze maar 3 atm is dit is zowel ons zelf als de verkoopster ontschoten door dat we gezellig met elkaar diverse horloges hebben bekeken en dit cruciale punt zijn vergeten. Dinsdags erna gelijk gebeld naar winkel en wordt super vriendelijk behandeld, afspraak voor aanstaande vrijdag gemaakt. Horloge terug gegeven en ander horloge gekocht wat wel aan onze eisen voldoet de verkoopster en het hele team.was ongelooflijk vriendelijk werden zelfs getrakteerd op iets lekkers bij de koffie. Ik wil langs deze weg mijn welgemeende lof uitspreken voor deze vestiging en medewerkers welke hun vak en omgang met mensen echt begrijpen. En kan deze vesting zeker aanraden begrijp dat misschien niet iedereen deze ervaring heeft maar wij zeker wel kom hier zeker terug wanneer wij weer iets willen kopen
Sterke punten Service , klantvriendelijkheid , assortiment
We hadden voor onze zoon een dure breitling gekocht via internet bij timepiecebank het horloge werd gew defect opgestuurd en tegen ons werd gezegd ga maar naar een breitling dealer in uw woonplaats , terwijl wij het horloge niet eens gekocht hadden bij schaap en Citroën boden deze mensen echt een top service en ik zou tegen iedereen willen zeggen betaal een paar centen meer en ga naar een goede winkel Schaap en Citroën Den Haag verdient echt een warme douche top winkel wat de service betreft
Super beleving!
Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch
Ik heb een Cartier Tank Must horloge bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch gekocht. Het was een super ontvangst in de winkel.
Ik ben erg fijn geholpen door Peter Kolkman. Hij nam uitgebreid de tijd voor je om alles te vertellen over het Cartier horloge, zonder dat je de druk om te kopen daarbij voelde.
Peter is super klantvriendelijk, enthousiast ,oprecht en welgemeend in zijn communicatie. Je ziet dat hij zijn vak goed verstaat en er plezier in heeft.
Het horloge kopen was een hele beleving met een kopje koffie en een glaasje champagne erbij.
Ik kreeg ook nog een flesje champagne Veuve Cliequot mee naar huis voor mijn verjaardag die er binnenkort aan zit te komen.
Ik kan iedereen de vestiging Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch aanraden voor de klantgerichtheid, service, beleving en de wijze van vakmanschap. Ik kom zeker terug bij Schaap en Citroen in ‘s-Hertogenbosch.
Dankjewel Peter Kolkman!
Daar kan het personeel van de Cartier Winkels in Amsterdam nog heel veel van leren!
Sterke punten
Klantgericht, eerlijk advies en een hele beleving
Zwakke punten
geen
Super service in Maastricht!!
Met een online gekochte Rolex Milgauss naar Schaap en Citroen in Maastricht gegaan om de band op maat te laten maken. Zeer correct ontvangen en (kostenloos) geholpen, zelfs nog een complete uitleg over het horloge erbij gekregen. Kortom, super service! En de koffie was lekker!
Sterke punten
Zeer correcte ontvangst
Uitgebreide service
Vriendelijke en deskundige medewerkers
top service
ik kan niets anders zeggen dat wat een fantastische service ze hebben bij schaap citroen den bosch. echt een 10 met een dikke griffel !!!!
Sterke punten
mega goede servoce
Super ervaring
Het kopen van een sieraad gaat niet over 1 nacht ijs. We zijn zo fijn geholpen. Zonder dat je de druk voelt iets te moeten. De fijne uitleg, het geduld, de ruimte om na te denken en duidelijkheid maken het kopen van een sieraad echt een beleving. Waarin je in Den Bosch in een warm bad terecht komt. Het personeel is toegankelijk vriendelijk en oprecht. Mooi is mooi , en minder is minder. Ik raad echt iedereen die een mooie sieraad/horloge wilt aanschaffen/ zoekt, naar deze vestiging te gaan. Ik heb eerder bij andere gerenommeerde juweliers gekocht, maar hier gaan ze echt een stapje verder! Erg tevreden klant die zeker terug komt!
Schaap en Citroen Den Bosch
Ik heb iets gekocht bij Schaap en Citroen wat ik al erg lang wilde. Daarbij ben ik enorm goed geholpen door Rachida Chraou. Ze was super klantvriendelijk en voelde me echt super fijn bij de aankoop en de klantvriendelijkheid was erg fijn. Bij binnenkomst werd me gelijk gevraagd of ik wat wilde drinken en ze nam echt de tijd voor mij. Enorm blij mee! Zal nergens anders meer naartoe gaan, super fijne winkel voor je sieraden.
Sterke punten
Klantvriendelijk. Rustig. Klantgericht. Mooie winkel.
Rolex datejust kopen
Mijn vrouw had een droom en dat was een Rolex om haar pols de datejust 31mm met champagne plaat en diamanten en goud/oystersteel, uiteraard op Rolex.com haar configuratie gemaakt.
Op naar De Rolexstore in Rotterdam, we hadden vakantie dus alle tijd om een mooie uit te zoeken en te bestellen.
Aangekomen in de Rolexstore eerst een uitbrander gekregen van de beveiligster die op een indringende toon zei "u moet van de deur afblijven meneer, die gaat automatisch open"!
Oke,oke rustig aan hoor mevrouw, dat staat nergens....
De ontvangst van een wat oudere dame ging goed en netjes, behalve dat ze even onze kleding scande bij binnenkomst, van boven naar beneden....(dat had ik gelijk in de gaten), maar dat geheel terzijde.
Plaats genomen, en wat modellen bekeken en merkte dat mevrouw erg ongeïnteresseerd over kwam, gelukkig hadden we ons goed voorbereid, en wisten al het een en het ander over de mogelijkheden.
Het model wat mijn vrouw graag wilde hebben hadden ze op het moment niet, wel in een filiaal, gezien wij toch vakantie hadden wilde ze dat wel voor ons over laten komen, erg vriendelijk overigens.
Graag was het antwoord van mijn vrouw, en spraken af dat we gebeld werden als hij binnen was.
U raad het al...nooit meer wat van gehoord, dat gaf zo een raar gevoel dat mijn vrouw er ook een beetje klaar mee was, dat je voor dik 12k een horloge komt kopen en zo behandeld wordt. Afin,
we verlieten de winkel met het geld nog in de zak en een raar gevoel, vooral mijn vrouw.
Voor haar hoefde het niet meer, dan maar weer een Breitling. Is dit nu een premium winkel? Bij Nespresso wordt je beter geholpen.
Een jaar later begon het toch weer een beetje te kriebelen en via een collega van mij met de zelfde ervaring in Rotterdam op zijn advies maar eens een afspraak in Amsterdam gemaakt, bij Damiaan van Dijk. Hij had zijn Rolex bij hem besteld en was prima geholpen.
Wij er naar toe en inderdaad, keurig geholpen door Damiaan en haar keuze kunnen maken en een prachtige Rolex voor mijn vrouw besteld.
Alleen 6 maanden levertijd, nou dat had ik inmiddels begrepen, en was geen probleem.
Ook de communicatie met Damiaan tijdens het informeren van de levering verliep uitstekend en soepel, net zo vriendelijk en professioneel als bij de aankoop.
(behalve een keer dat ik na 6 maanden naar de Rolexstore in Adam belde en vroeg naar de bestel status, toen kon de persoon (niet Damiaan) zonder mijn naam en type klokje te vragen al gelijk zeggen nee hoor die is er nog niet, kan nog maanden duren)…heel apart.
Kortom na 8 maanden het horloge was binnen, en we konden de volgende dag hem al komen ophalen, helaas niet bij Damiaan, maar bij zijn collega Emile Vis, Keurige ontvangst, en een zeer prettig persoon, een echte gastheer, ik mocht zelfs een Rolex Submariner passen, maar helaas niet kopen....
Vertelde uitgebreid over het horloge en legde alles haarfijn uit, ja daar krijg je echt een premium gevoel van, flesje champagne erbij erg leuk.
Mijn vrouw blij, ik blij.
Beste Schaap & Citroen, deze 2 kerels zijn vakmensen! koester die, het zijn dit soort enthousiaste gastheren die je winkel maken, of breken….Er komt een tijd je je klant broodnodig hebt.
Sterke punten
Ze hebben personeel die het snappen dat ze in een Rolex store werken.
Zwakke punten
Ze hebben ook personeel die het niet snappen dat ze in een Rolex store werken.
Filiaal Maastricht
Super geholpen door dhr van Osch & zijn collega Sam . Zeer klantgericht , oprecht moeite doen om mee te denken en de aankoop van een item tot een feestje te maken .
Sterke punten
Klantgericht , eerlijk advies , relatiemanagement en aftersales . Service op maat bij reparaties en meedenken met klant .
Toewijzing Rolex Explorer Two Tone
Geluksgevoel + realisatie is niet vanzelfsprekend bij één snelle bestelling + toewijzingen van de
Tudor Black Bay zilver 36 mm +
Rolex Explorer Two Tone 36 mm .
Het is één compleet grootte verrassing gerealiseerd cq gegund aan mij door bij aanbevelingswinkel
verkoper Ben Oudendorp ,
Schaap & Citroen te Maastricht.
Ben zeer blij + kreeg hierdoor n gelukkig gevoel deze horloges te mogen ontvangen.
Dankt + met vriendelijke groetend
Frederik
Sterke punten
Goed ontvangen + uitleg gekregen
voor de bestelling van de horloges.
Zwakke punten
Geen
Uitermate tevreden over afhandeling serviceafdelung
Afhandeling probleem van opgestuurd horloge (niet bij Schaap en Citroën gekocht, wel door hen opgestuurd) met de fabriek in Zwitserland heeft erg lang geduurd. Maar de afhandeling van deze perikelen van een dus niet bij hen gekocht artikel was in één woord, geweldig.
Sterke punten
Zeer betrokken service-afdeling.
Klantvriendelijk, goede afhandeling en service
Een horloge online gekocht, en deze kon dezelfde dag in overleg met de klant geleverd worden aan huis. I.v.b met Corona was het helaas niet mogelijkheid om het binnen af te handelen. Maar onlangs alle maatregelen waren beide medewerkers goed voorbereid, en heeft de overdracht goed plaatsgevonden. Als kleinigheidje kreeg ik een fles champagne van ze, maar helaas heb ik deze terug meegegeven i.v.b met het niet nuttigen van alcohol. De volgende dag heb ik ze telefonisch benaderd i.v.b met wat aanpassingen. Ik kon hier de volgende dag voor langskomen op afspraak. Goede service, snelle afhandeling en de klantvriendelijkheid was goed.
Sterke punten
Klantvriendelijkheid
Zwakke punten
Champagne :(
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Top service
Wat een geweldige service. Ik kom al zeker 10 jaar bij Schaap en Citroen en word altijd heel goed geholpen.
Perfecte service
Na in de eerste instantie een beetje teleurgesteld te zijn omdat er een paar dingen niet helemaal naar mijn zin gingen met de reparatie van mijn panerai la bomba azul? Ben ik na een coulance regeling helemaal om. De dame (patricia)die het in behandeling nam heeft mijn negatieve ervaring tot een super positief einde gebracht.
Chapeu zo zouden alle retailers moeten zijn.
Ik blijf zeker klant.
Sterke punten
Behulpzaam,netjes en een perfecte aftersales.
Zwakke punten
Geen
Super service
2 weken terug zaterdags bij schaap citroen Utrecht horloge gekocht aangegeven dat deze geschikt moet zijn om mee te zwemmen, de verkoopster nam veel tijd voor ons en onze kleinste dochter was er bij aanwezig welke werd voorzien van limonade. Uiteindelijk horloge uitgezocht, kwam er naar 2 dagen achter toen ik zat te lezen op de site (horloge nog niet gedragen is voor mijn verjaardag welke pas week later dan de koop is) dat deze maar 3 atm is dit is zowel ons zelf als de verkoopster ontschoten door dat we gezellig met elkaar diverse horloges hebben bekeken en dit cruciale punt zijn vergeten. Dinsdags erna gelijk gebeld naar winkel en wordt super vriendelijk behandeld, afspraak voor aanstaande vrijdag gemaakt. Horloge terug gegeven en ander horloge gekocht wat wel aan onze eisen voldoet de verkoopster en het hele team.was ongelooflijk vriendelijk werden zelfs getrakteerd op iets lekkers bij de koffie. Ik wil langs deze weg mijn welgemeende lof uitspreken voor deze vestiging en medewerkers welke hun vak en omgang met mensen echt begrijpen. En kan deze vesting zeker aanraden begrijp dat misschien niet iedereen deze ervaring heeft maar wij zeker wel kom hier zeker terug wanneer wij weer iets willen kopen
Sterke punten
Service , klantvriendelijkheid , assortiment
Zwakke punten
Geen kunnen vinden
Warme douche echt goede service
We hadden voor onze zoon een dure breitling gekocht via internet bij timepiecebank het horloge werd gew defect opgestuurd en tegen ons werd gezegd ga maar naar een breitling dealer in uw woonplaats , terwijl wij het horloge niet eens gekocht hadden bij schaap en Citroën boden deze mensen echt een top service en ik zou tegen iedereen willen zeggen betaal een paar centen meer en ga naar een goede winkel Schaap en Citroën Den Haag verdient echt een warme douche top winkel wat de service betreft
Sterke punten
Goede service