Reviews van deze auteur (105161)

Reparatie horloge

Review over Siebel Juweliers

Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie €30 tot €35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van €20 op de reparatie.
Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor €145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde €30 tot €35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de €20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het níet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij €10 terug te geven.
Ik heb die €10 of €20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
Geen Siebel meer voor mij!

Datum van ervaring: 16 mei 2023

Reparatie horloge

Review over Siebel Juweliers

Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie €30 tot €35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van €20 op de reparatie.
Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor €145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde €30 tot €35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de €20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het níet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij €10 terug te geven.
Ik heb die €10 of €20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
Geen Siebel meer voor mij!

Datum van ervaring: 16 mei 2023

reacties: