Op 10 februari 2024 heb ik, na lang sparen, oorbellen gekocht bij Siebel uit de serie “diamonds by siebel” (type: Geelgouden oorhangers klaver met zwarte diamanten E159-35701-B-BDI-Y). Ik adviseer ieder om deze aankoop niet te doen! Na een kleine twee maanden ben ik één van de diamanten hangers verloren, na normaal gebruik en het opbergen in mijn sieradenkistje (zodra ik thuis kwam). Na beoordeling van de Siebel Goudsmit (wat zo’n slordige 3 weken geduurd heeft, en waar ik zelf achteraan moest bellen) krijg ik te horen dat de oorbel gebroken is en niet vergoed word. Wat een shit kwaliteit! IJburg spijt van de koop van dit model en bovenal dat ik bij een commerciële dozenschuiver deze aankoop heb gedaan, met geen klantgericht. Ik had bij een gerenommeerde juwelier moeten binnenstappen voor customer service. Ik ben zeer teleurgesteld en bovenal zeer verdrietig omdat dit mij zoveel geld gekost heeft en ik kan niet genieten van mijn product.
Zwakke punten
Dozenschuivers, geen maatwerk (klantenservice)