Ook ik schrijf nooit recensies maar nu moet ik ook wat kwijt. Één ding is zeker, ze zijn ons ook kwijt als klant!!
Ten eerste een armband gekocht met bedels. Afspraak gemaakt om de naam van m'n man erin te zetten. Kom ik het 4 dagen later ophalen. Is er niets gegraveerd, helemaal vergeten door ze. Alles stond wel duidelijk genoteerd. Vervolgens moet ik weer een aantal dagen wachten om eindelijk mijn ketting op te kunnen halen. Dus is uiteraard ook mis gegaan.
Ten tweede, heb ik mijn ketting met hanger 3 jaar geleden bij ze gekocht. Naam van de oudste staat erin. Laat ik eindelijk (vanwege corona) onze tweede zoon erin graveren. Afspraak, op de achterkant, onder de naam van onze oudste!
Kom ik het ophalen, tegelijk met de armband, hebben ze de naam op de voorkant gegraveerd en ook schuin.
Zo kan ik weer 4 dagen wachten omdat de naam eruit moet om vervolgens het wel op de afgesproken manier te doen. Je zou op zijn minst verwachten dat je korting krijgt!!!! Niets is minder waar. Ook zullen ze niet zeggen, goh mevrouw, u bent vaste klant, we vinden het erg vervelend dus we komen u iets tegemoet.
Moest over de €100 betalen. Ik adviseer iedereen om niet naar deze juwelier te gaan, echt schandalig. De volgende keer zien ze ons weer bij Knoef. Spijt dat ik dit hier gedaan heb........... Hoop dat ik een ander kan overtuigen en hoop daarmee ook dat het niet bij iemand anders gebeurt want leuk is het niet!
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Heel veel.