Review: Waardeloze klantenservice Brandfield
Hallo J. mink,
Ik zit het hele internet af te speuren met de slechte ervaringen van Brandfield. Nu kom ik jouw review tegen en we zitten dus allebei met hetzelfde probleem.
Ik had een leren armband met een zilveren sluiting voor mij vriend gekocht. Bij de eerste verzending ging het al helemaal mis, want hij zou de volgende dag verzonden worden, maar het heeft bijna 2 weken geduurd voordat hij een keertje binnen was. Hier al meerdere telefoongesprekken over gehad. Toen ik hem eindelijk binnen had, bleek hij te groot te zijn en heb ik hem weer netjes in de doos gedaan met de retournering papieren. Hij is alleen even uit de doos geweest om gepast te worden. Vervolgens heb ik hem weer op de post terug gedaan en na een hele tijd wachten, kreeg ik een mail van Brandfield dat ze mijn pakket hebben ontvangen, maar het niet retour genomen kan worden door de beschadigingen aan de sluiting. Er zaten volgens hun krassen op de sluiting die er nog niet waren voordat ze hem hadden verzonden! Op de foto die ze erbij hadden gestuurd zag je inderdaad krassen, maar die waren al aanwezig toen ik de armband ontving. Dit uitgelegd aan de klantenservice, maar ik had volgens hun dat moeten melden. Ik had niet kunnen weten dat dat niet zo hoorde?! Hier toonde ze geen begrip voor. Het enige wat ze konden doen was de armband terugsturen of de sluiting repareren voor €44,50 zodat ze hem retour konden nemen. De armband zelf kost €89. Ik ben hier zo verschrikkelijk boos over. Als student zijne groeit geld niet op mn rug. Heb het idee dat ze dit nu gewoon allemaal heel slecht hebben afgehandeld en het maar op mij afschuiven en de kosten te moeten betalen. Ga hier echt even een stokje voor steken, want laat me dit niet gebeuren. Mn vriend is al door de wetboeken aan het speuren naar een oplossing.
Groeten,
D. Nieuwendijk