Siebel Juweliers

Ontdek de Wereld van Siebel Juweliers

Al ruim 100 jaar is Siebel Juweliers een begrip in Nederland. Met een rijke geschiedenis, een zeer uitgebreid assortiment en 36 winkels door het hele land, is Siebel Juweliers niet zomaar een juwelier. Het is een bestemming voor iedereen die op zoek is naar iets bijzonders, of het nu gaat om een horloge, een sieraad of een relatiegeschenk.

Een Breed Assortiment Voor Iedereen

Het assortiment van Siebel Juweliers is breed en veelzijdig. Of u nu op zoek bent naar een elegant horloge, een schitterende diamanten ring of een subtiele armband, bij Siebel vindt u het allemaal. De winkel biedt een scala aan producten, variërend van klassieke ontwerpen tot de meest trendy en moderne stukken. Dit maakt Siebel Juweliers de ideale plek voor elke gelegenheid, of het nu gaat om een verjaardag, een jubileum, een verloving of gewoon een traktatie voor uzelf.

Sieraden en Horloges

Siebel Juweliers staat bekend om zijn uitgebreide collectie sieraden en horloges. Van gouden en zilveren sieraden tot prachtige diamanten en edelstenen, de collectie biedt iets voor iedereen. Daarnaast zijn er verschillende merken beschikbaar, zoals BOSS, Buddha to Buddha en Tommy Hilfiger, die ervoor zorgen dat klanten keuze hebben uit verschillende stijlen en prijsklassen.

Exclusieve Collecties

Naast de standaardcollecties biedt Siebel Juweliers ook exclusieve collecties aan, zoals Diamonds by Siebel en Gold by Siebel. Deze collecties zijn speciaal ontworpen voor diegenen die op zoek zijn naar iets unieks en van hoge kwaliteit. De exclusieve stukken staan bekend om hun verfijnde ontwerp en vakmanschap, en zijn een perfecte keuze voor speciale gelegenheden.

Toegankelijke en Klantgerichte Service

Bij Siebel Juweliers staat service hoog in het vaandel. Hun klantgerichte benadering maakt het winkelen niet alleen gemakkelijk maar ook plezierig. Het deskundige personeel staat altijd klaar om advies te geven en te helpen bij het maken van de juiste keuze. Bovendien biedt Siebel uitstekende services zoals gratis bezorging vanaf €59,95, gratis achteraf betalen en de mogelijkheid om kosteloos te retourneren in de winkels.

Winkelen in de Siebel Webshop

Naast de fysieke winkels biedt Siebel Juweliers ook een moderne en gebruiksvriendelijke webshop. Deze maakt het mogelijk om vanuit het comfort van uw huis te winkelen en biedt dezelfde uitgebreide collectie aan als de fysieke vestigingen. Met functies zoals een wishlist en een account kan men eenvoudig producten opslaan en later terugkomen om de aankoop te voltooien.

Eenvoudig Retourneren en Betalen

Siebel begrijpt dat online aankopen soms gepaard kunnen gaan met twijfels. Daarom bieden ze een eenvoudig retourbeleid aan, waarbij klanten gemakkelijk producten kunnen terugsturen als ze niet voldoen aan hun verwachtingen. Daarnaast zorgt de optie voor gratis achteraf betalen ervoor dat klanten eerst kunnen genieten van hun aankoop voordat ze betalen.

Speciale Aanbiedingen en Kortingen

Siebel Juweliers biedt regelmatig aantrekkelijke kortingen en speciale aanbiedingen. Van diamantkortingen tot specifieke merkdeals, er zijn altijd wel manieren te vinden om te besparen. Dit maakt het nog aantrekkelijker om bij Siebel te winkelen. De kortingen maken het mogelijk voor klanten om luxe artikelen te verkrijgen voor scherpe prijzen, wat het merk toegankelijker maakt voor een breder publiek.

Conclusie: Siebel Juweliers, Meer dan een Juwelier

Siebel Juweliers is een gevestigde naam in de wereld van sieraden en horloges, en dat is niet zonder reden. Met hun brede assortiment, uitstekende klantservice, toegankelijke winkels en aantrekkelijke aanbiedingen weten ze zich te onderscheiden van andere juweliers. Of u nu op zoek bent naar een cadeau voor een geliefde of een speciaal sieraad voor uzelf, bij Siebel Juweliers bent u aan het juiste adres. Ontdek de veelzijdigheid en kwaliteit van hun producten en geniet van een winkelervaring die met liefde en expertise wordt verzorgd.


Siebel Juweliers Reviews

    ring

    Een ring met drie stenen gekocht van 150 euro
    De steen van "robijn" is zeer slecht ik kreeg constant rode vlekken in mijn vinger.
    de klantendienst gecontacteerd - zei zeiden de fabrikant heeft de steen geverfd jammer genoeg kunnen we niets meer doen voor jou. Ook naar de winkel geweest maar geen oplossing !!!!!

    Buitengewoon goede service

    Na alle negatieve reviews hebben wij iets positiefs te melden. Enige weken geleden heb ik bij het filiaal te Hoofddorp een zilveren ketting ter reparatie aangeboden. De kosten zouden € 20 bedragen. Op enig moment ontving ik een bericht via mijn emailadres dat de totale reparatiekosten € 42 zouden zijn en dat de € 20 slechts een aanbetaling was voor het onderzoek (dit was mij niet verteld). Meteen teruggegaan naar de winkel om aan te geven dat ik hier geen genoegen mee nam. Op dat moment was er niemand aanwezig die beslissingen mocht nemen en heb ik 3 weken gewacht tot dat de assistent storemanager terug was van vakantie. Deze dame heeft ons zeer correct te woord gestaan en begreep dat bij aanname van de reparatie betrokken medewerkster dit niet volgens de richtlijnen van Siebel heeft gedaan en kennelijk niet goed op de hoogte was. Uiteindelijk hebben wij de ketting weer meegenomen en als compensatie bood de assistent storemanager ons een fles bubbels aan. Vervolgens hebben wij de ketting bij een andere juwelier in Hoofddorp ter reparatie aangeboden en vandaag konden wij de ketting ophalen en de kosten bedroegen € 15 !!!!!

    Slechte service

    Slechte service, oudbollige regels.
    Doormiddel van dwaling (verkeerde informatie) in de winkel ben ik tot koop over gegaan. Zat nog te twijfelen. Thuis was het het toch niet. Slecht kwaliteit. Helaas geen geld retour. Wat ze wel suggereerde in de winkel. Ook niet na uitleg bijklantenservice. Kortom koop hier niet! Zijn niet voor de klanten

    Zwakke punten
    Service

    Slechte service

    Waardeloze zaak, heb vanochtend een Michael Kors horloge teruggebracht in Goes waren wat steentjes los gegaan rond het uurwerk, Meneer we kunnen het opsturen voor uw,dat kost u wel 25 euro. Het horloge was 2,5 jaar oud. Wat een bagger horloge. Mensen koop daar niks want service dat kennen ze daar niet. Wat een ballen tent in Goes daar

    Zwakke punten
    Slechte service

    Ring na 2,5 jaar al kapot

    2,5 jaar geleden een witgouden ring gekocht met een saffier, een paar maanden geleden is mijn saffier steen eruit gevallen terwijl ik thuis was, overal gezocht maar de steen was niet te vinden. Ontzettend zonde, ik had de ring als verlovingsring gekregen. Ik ben er altijd goed mee omgegaan, voorzichtig geweest. Bij Siebel de ring terug gebracht, ben ik opgebeld met het verhaal; buiten de garantie, maar ik kon hem laten maken voor wel 372 euro! Dat gaat nergens over, na 2,5 jaar is de ring stuk, net na de 2 jaar garantie, en komen ze me totaal niet tegemoet met de prijs. Wat nog stommer is, dit bedrag is precies hoeveel de ring nu kost bij siebel! Ze willen me hetzelfde prul nogmaals verkopen. De ring zou levenslang mee moeten gaan, daar moest ik me geen zorgen over maken, aldus de verkoopster bij aankoop. Nou niet dus. Ik ben zeer ontevreden, en ik kom daar niet meer. Ik laat me ring ergens anders maken, siebel krijgt mijn geld niet meer

    Bedrijf dat het word service n

    Nog geen 6 maanden geleden een horloge gekocht bin dir kansloze bedrijf. Horloge is in de 6 maanden al drie keer opgestuurd en meer dan 3,5 maand weg geweest. Nu is die weer kapot maar ze zeggen alleen maar we moeten hem weer opsturen. Echt nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Geef hier geen geld uit want ze helpen je niet wanneer ze het geld hebben. Te slecht voor worden dit bedrijf

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Gebrek aan service en oersoneel

    Slechte kwaliteit Siebel

    Op 10 februari 2024 heb ik, na lang sparen, oorbellen gekocht bij Siebel uit de serie “diamonds by siebel” (type: Geelgouden oorhangers klaver met zwarte diamanten E159-35701-B-BDI-Y). Ik adviseer ieder om deze aankoop niet te doen! Na een kleine twee maanden ben ik één van de diamanten hangers verloren, na normaal gebruik en het opbergen in mijn sieradenkistje (zodra ik thuis kwam). Na beoordeling van de Siebel Goudsmit (wat zo’n slordige 3 weken geduurd heeft, en waar ik zelf achteraan moest bellen) krijg ik te horen dat de oorbel gebroken is en niet vergoed word. Wat een shit kwaliteit! IJburg spijt van de koop van dit model en bovenal dat ik bij een commerciële dozenschuiver deze aankoop heb gedaan, met geen klantgericht. Ik had bij een gerenommeerde juwelier moeten binnenstappen voor customer service. Ik ben zeer teleurgesteld en bovenal zeer verdrietig omdat dit mij zoveel geld gekost heeft en ik kan niet genieten van mijn product.

    Zwakke punten
    Dozenschuivers, geen maatwerk (klantenservice)

    Ring voor vriendin

    Ik heb in december 2023 een ring gekocht voor mijn vriendin en dat speciaal bij Siebel voor kwaliteit. Nog geen 3 maanden later is de ring al niet meer rond. Terug gegaan omdat je een jaar garantie hebt. Opgestuurd en krijg je terug: de schade is door toedoen van boodschappen of iets anders gekomen en het kost 44 euro om te laten herstellen. Gewoon belachelijk en zal aanraden om daar niks te kopen, garantie is waardeloos en product helaas ook voor een prijs waarvoor je echt meer verwacht!
    Daarom eigenlijk geen ster zelfs en Siebel moet zich schamen om zo met een klant om te gaan!!!

    Sterke punten
    Geen enkele Oja 1 : oplichting

    Zwakke punten
    Garantie totaal geen jaar en product voor het geld onder de maat!!

    Geen reactie

    21-02-'24 mail met vraag/klacht gestuurd via de Siebel site. Op de site wordt aangegeven dat er binnen 2 dagen gereageerd wordt, de zelde dag ontvangst mail ontvangen dat er binnen 4 werkdagen een reactie wordt gegeven op mijn vraag/klacht. Ondertussen is het 02-03-'24 en nog geen reactie gekregen van Siebel.

    Sterke punten
    Winkel redelijk in de buurt.

    Zwakke punten
    Slecht informatie in de winkel geven, niet met de klant mee willen denken.

    Kapotte Horloge band.

    We hebben ons kapotte horloge terug gevraagd en na 2 dagen een mail we konden het ophalen.was het dan niet opgestuurd??
    Wel met nog steeds kapotte band maar we hebben het weer..Lucardie heeft het gemaakt niet gratis maar na 10 min weer klaar..5 weken moeten wachten..

    Sterke punten
    Verkoop

    Zwakke punten
    Klant is een melkkoe.

    Dames horloge half jaar oud..

    Na een half jaar bandje stuk.in begin januari naar de winkel gebracht.kregen na 3 weken nog geen reactie.langsgegaan niet klaar maar ze zouden bellen.twee weken later weer langs gegaan.nog steeds niks.we hebben gezegd we willen nu hem terug.kon even duren want het was opgestuurd.twee dagen later bericht we konden hem ophalen..wel ongerepareerd..

    Sterke punten
    Zou het niet meer weten

    Zwakke punten
    Reeds genoemd

    Dames horloge half jaar oud..

    Na een half jaar bandje stuk.in begin januari naar de winkel gebracht.kregen na 3 weken nog geen reactie.langsgegaan niet klaar maar ze zouden bellen.twee weken later weer langs gegaan.nog steeds niks.we hebben gezegd we willen nu hem terug.kon even duren want het was opgestuurd.twee dagen later bericht we konden hem ophalen..wel ongerepareerd..

    Sterke punten
    Zou het niet meer weten

    Zwakke punten
    Reeds genoemd

    Kansloze service heeft dit bedrijf

    Wat een kansloos bedrijf is dit. Ze hebben een zogenaamd retour beleid maar kunnen dit niet eens zelf volgen. Je koopt een duur horloge en die is defect waardoor je hem volgens hun eigen retourbeleid wil om ruilen en ze zeggen dood leuk nee sorry die moeten we opsturen. Geld is weer binnen en ze doen niets voor je zelf niet eens hun eigen beleid volgen. Ik koop hier nooit meer iets en zal het ook iedereen afraden. Snap dat dit bedrijf al eerder failliet is gegaan als ze zo met hun klanten om gaan. Koop hier niets want zodra het geld binnen is laten ze je gewoon vallen ook als gaan ze tegen hun eigen retourbeleid in. Kansloos

    Sterke punten
    In ieder geval die ene medewerkster in Hilversum die wel wat voor ons wilde betekenen de andere dame was echt zo niet service gericht en de manager die gebeld is kent het woord service ook niet.

    Zwakke punten
    De manager van Hilversum. En die dame die op zondag 11-2-2024 werkte die het word service niet eens kent en het bedrijf zelf

    Geen retour betaling.

    Al ruim 5 weken wacht ik op de retour betaling. Belofte om 3-5 werkdagen terug te betalen ook niet nagekomen.

    Sterke punten
    Geld vast houden

    Zwakke punten
    Retour zending terug betalen

    Zeer klantonvriendelijk

    In 2019 heb ik een verlovingsring van bijna 400 euro gekregen die is vervolgens in 4 jaar tijd 3 keer op precies hetzelfde punt kapot is gegaan. Hij is twee keer gerepareerd (de tweede keer op mijn kosten) maar telkens na ongeveer een jaar ging hij opnieuw kapot. Er viel met Siebel niet te overleggen over een mogelijke versteviging van de ring. Volgens Siebel veroorzaak ik de schade zelf en valt de schade niet onder de garantie van 1 jaar. Afgezien van de garantie die Siebel geeft, mag ik als consument wel meer verwachten van een ring van dat bedrag. Mijn enige optie is kennelijk om hem elk jaar op mijn kosten te laten repareren en te wachten tot hij weer kapot gaat. Op mijn klacht per mail van vorig jaar heb ik nooit een reactie gekregen en nadat ik telefonisch contact kreeg met de klantenservice, kreeg ik een klantonvriendelijke mail met een sneer er in terug. Onze trouwringen gaan we ergens anders kopen!

    Zeer slechte service

    5 weken geleden een seiko horloge gekocht en deze stopte ermee waarschijnlijk vervangen batterij.
    Terug naar de winkel daar vertelde ze mij dat de batterij vervangen kon worden maar dat ik mijn horloge dan 8 tot 12 weken kwijt zou zijn omdat deze warerdicht gemaakt moet worden. Punt 1 vind ik het echt belachelijk dat de batterij na 5 weken ermee stopt punt 2 niet normaal dat ik op het vervangen van de batterij zolang moet wachten. Als ik naar een andere horloge maker zou gaan dan kan deze binnen een week weer ophalen maar dan vervalt mijn garantie?? Klacht ingediend bij de klantenservice kreeg ik hetzelfde antwoord alsof heb ik dus helemaal niks aan nog nooit zo,n slechte service meegemaakt mijn advies niks kopen bij Siebel.

    Prima service

    Had 2 armbanden gekocht helaas verkeerde maat,naar de beurs op Rotterdam om te ruilen,prima geholpen ze nemen alle tijd.
    Heel blij mee.

    Trouwringen

    Je trouwringen hier uitzoeken is een aanrader. We werden direct geholpen waar je elders wordt gevraagd of je een afspraak hebt gemaakt. Rick heeft ons met empathie voor onze situatie geholpen en we zijn direct tot een besluit gekomen. Siebel Juweliers chapeau!

    Sterke punten
    Service

    Schandalig

    Voor kerst een armband cadeau gekregen, armband was niet mijn smaak dus terug naar de winkel om het retour te doen. Te horen gekregen dat ze geen geld teruggeven en ik alleen iets anders uitzoeken of een voucher waar een houdbaarheidsdatum op zat. Aangezien ze geen armbanden naar mijn zin hadden binnen het budget van de armband, heb ik maar een ketting uitgezocht omdat ik anders niks had. Ik heb de ketting midden januari uitgezocht en begin maart was deze al kapot, iets wat je niet verwacht van een ketting van 425,-. Dus de volgende dag meteen teruggegaan naar Siebel met de kapotte ketting, het zou worden opgestuurd naar het hoofdkantoor. Krijg ik 5 weken later een telefoontje dat de reparatie 70,- gaat kosten. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan aangezien ik de ketting minder dan 2 maanden heb gedragen en het belachelijk is dat een ketting maar zo kort mee gaat. Als de ketting na minder dan 2 maanden al uit elkaar valt hoe moet het dan wel niet zijn na een jaar? Van Siebel kreeg ik de reactie dat het draagschade is en dus niet onder hun garantie valt, erg makkelijk...Vervolgens sturen ze de ketting terug en moet je bij het ophalen van de ketting ook nog eens 20,- betalen voor de verzendkosten. Ik ben zuinig en netjes geweest op de ketting dus kan ik alleen maar concluderen dat het super slechte kwaliteit is. Ik voel me ontzettend opgelicht door deze winkel en ik raad ook niemand aan om hier ook maar iets te kopen.

    Sterke punten
    De schuld bij de klant neerleggen
    Oplichting praktijken

    Reparatie horloge

    Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie €30 tot €35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van €20 op de reparatie.
    Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor €145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde €30 tot €35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de €20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het níet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
    In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij €10 terug te geven.
    Ik heb die €10 of €20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
    Geen Siebel meer voor mij!

    Datum van ervaring: 16 mei 2023

    Reparatie horloge

    Ik bracht mijn horloge ter reparatie naar Siebel in Sittard. De medewerker vertelde dat de reparatie €30 tot €35 zou gaan kosten en dat ik het horloge over ongeveer 6 weken terug zou krijgen. Ik moest een aanbetaling doen van €20 op de reparatie.
    Na enige weken kreeg ik bericht dat het horloge gemaakt kon worden voor €145! Dat staat toch in het enkele verhouding tot de genoemde €30 tot €35! Ik heb de reparatie geweigerd en ging vandaag terug om het horloge op te halen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de €20 aanbetaling niet retour. De medewerker hield bij hoog en laag vol dat ze me dit verteld heeft toen ik het horloge ter reparatie aanbood, maar dat is absoluut niet waar! Ik heb dit natuurlijk gezegd, waarop ik te horen kreeg dat zij (en iedere medewerker trouwens) dit áltijd benoemen en ze wist het héél zeker. Ik heb gezegd dat ik héél zeker weet dat zij het níet gezegd heeft, waarop ze opnieuw benoemde dat zij dat zeker wel gedaan heeft. Wat een houding van een professioneel medewerker! Het irriteerde me ook ten zeerste dat ze erover doorging met een andere klant toen ik naar buiten liep. Dat kan toch niet!
    In plaats van haar "ik heb zeker gelijk" spelletje had ze het professioneel kunnen aanpakken door te proberen tot een oplossing te komen. Door bijvoorbeeld voor te stellen de schade te delen en mij €10 terug te geven.
    Ik heb die €10 of €20 niet nodig om te overleven, maar het gaat me om het principe! Ik ben niet eerlijk behandeld en in feite als leugenaar neergezet, zeker toen ik naar buiten liep en zij met andere mensen over het gebeuren door bleef praten op een voor mij negatieve manier!
    Geen Siebel meer voor mij!

    Datum van ervaring: 16 mei 2023

    Goed

    Heel erg slecht groetjes van Nancy en Arend

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze zijn niet klant vriendelijk en ze nemen je niet serieus

    Goed

    Heel erg slecht groetjes van Nancy en Arend

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze zijn niet klant vriendelijk en ze nemen je niet serieus

    Slechte service

    Bracht horloge voor nieuwe batterij. Zelf maar eens gaan bellen, geen contact. Toen bleek dat ze de bayterij niet kunnen of willen vervangen. "Zit in de belmand" was enige reactie. Bellen was te veel moeite blijkbaar.
    Dus nu ook nog geen nieuwe batterij

    Sterke punten
    Geen idee

    Zwakke punten
    Communicatie, hoe moeilijk is nieuwe batterij?

    Waardeloze service!!

    Waardeloze service; negatieve ster is nodig!!
    Jammer dat ik geen negatieve ster uit kan delen!
    Wat een verschrikkelijk slechte service. Ik kocht een nieuw horloge dat vanaf dag 1 niet naar behoren bleek te werken.
    Bij Siebel stuurden ze het naar de horlogemaker maar die zei dat er niets mis mee was.
    Toen ik het weer ophaalde werkte het horloge (natuurlijk) nog steeds niet naar behoren.
    In de winkel in Sittard wilde men van het oplossen van het nu slepende probleem niets weten. Zij sturen spullen alleen terug naar het hoofdkantoor en lossen zelf niets op. Het probleem moet vooral bij de klant blijven!
    Dit is wat men bij Siebel SERVICE noemt.
    Tot nu toe is het in ieder geval meer dan waardeloos.
    Wordt vervolgd.
    Met vriendelijke groet
    Hub Steins
    Datum van ervaring: 25 maart 2023

    Sterke punten
    Het probleem bij de klant neerleggen en vooral doen of je gek bent

    Zwakke punten
    Nul inlevingsvermogen en problemen oplossen


Bezoek Siebel Juweliers

Schrijf een review